Aktuality
2017_02_05
27. Setkání kytaristů
Originální festival kytarové hudby proběhne letos v září a v říjnu. Budeme při tom jako partner :-)

2015_09_2
QQ vyrábí pro dětský kanál ČT:D pořad "Ty Brďo!" Každé úterý od 16:30 hodin si můžete na ČT:D vychutnat příběhy a úspěchy malého Brďa v animované "soutěži".
2012_09_23
Připravujeme sitcom z prostředí Ostravy
Právě vrcholí tříleté úsilí o realizaci sitcomu z prostředí ostravské aglomerace. Pod pracovním názvem Piňonky ze Stodolní připravuje tým qqstudia pilotní díl pro prezentaci jedné z českých celoplošných televizí.

2011_11_30
Nejkačka.eu má nové spoty
Rada pro Moravskoslezsko si zadala v qq dvanáct hraných spotů pro propagaci svých webových stránek
www.nejkacka.eu. Pod střechou opavského divadla herci z opavské činohry pod taktovkou režiséra Vladimíra Mráze sehrávají velmi krátké příběhy. Na film o filmu z natáčení se můžete podívat zde.
2011_02_18
Acneon na Anifestu 2011
Reklama pro firmu Walmark - produkt ACNEON ze série plastelínových spotů ze středověku byla nominována na mezinárodní festival ANIFEST 2011. Ke zhlédnutí zde.

Marlenka
Produktový spot pro společnost MIKO International

Když nás zástupci výrobce populárního a vynikajícího medového dortu Marlenka vyzvali, abychom vyrobili reklamní spot, který by chtěli pouštět v televizním vysílání během září, stáli jsme před úkolem téměř neřešitelným – tedy z časového hlediska. Ve spolupráci s klientem jsme vytvořili reklamní strategii, cíl a poselství kampaně a doporučili jsme, aby byl z důvodů přesnějšího zacílení cílové skupiny spot určen pro projekci v kinech. Naše doporučení klient akceptoval a dohodli jsme i přijatelný časový rámec.
Z pěti námětů jsme nakonec rozpracovali scénář Vladimíra Mráze, který vyzdvihuje jedinečnost receptury a exotickou arménskou tradici. Zvolili jsme kreslenou tzv.totální animaci v kombinaci s reálem alá Frédéric Back (Muž, který sázel stromy).
Copywriterem byl Stano Bellan a Jan Golč, výtvarníkem Radek Jahůdka. Vynikající dvouměsíční práci v animaci odvedl Martin Otevřel. V závěru spotu vychází s dortem skutečná Marlenka, po které se dort jmenuje. Příjemné tempo vyprávění dodal svým střihem Vladimír Mráz a režijně projekt vedli Lukáš Najbrt a Jan Golč.

Spot byl nasazen od února do března v síti kin CineXpress.